Saturday 5 January 2013

Tetap Sampaikan Pesanmu (Keep to Convey Your Message)

Hello, sudah sekian lama gw tidak aktif untuk menulis di blog gw walaupun hanya sepatah dua patah kata untuk menyampaikan sebuah pesan yang mungkin berarti hanya bagi sebagian kecil orang yang membacanya.

Berhenti bukan berarti beristirahat. begitu juga dengan diam, diam bukan berarti tidak bermakna. Seperti halnya air tenang mempunyai sebuah energi potensial yang bisa menghasilkan bentuk energi lain yang luar biasa. Berhenti sejenak dari dunia blogger bukan berarti meninggalkan sama sekali. Jika hati dan pikiran pada awalnya sudah menyatu dengan dunia tulis menulis maka suatu saat akan muncul keinginan itu lagi.

Mungkin ini berlaku juga bagi teman-teman semua, namun pesan gw selama apapun itu, mari tetap kita kembali untuk menulis dan menyampaikan sesuatu yang mungkin berharga bagi sebagian kecil dari pembaca...

Tetap ngeblog... :D


English Version

Hello friends, I have all this time off to write on my blog even if only a few words to convey a message that may be meaningful only for the small percentage of people who read it.

Quit does not mean rest. as well as silence, silence does not mean insignificant. Like the calm water has a potential energy that can generate other forms of energy are incredible. Stop for a moment from the world of bloggers not mean to leave at all. If your heart and mind in the beginning is fused with the writing world will someday appear that desire again.

Perhaps this is true for all my friends, but my message for what it is, let's keep us back to write and deliver something that might be valuable to a small part of the reader ...

Keep blogging ... : D

3 comments: